Coada la fericire

14 martie 2008

Daca pe timpul lui Ceasca se statea cu noaptea-n cap la rand la carne,oua,lapte,in general alimente,acum se sta la coada la fericire.Sa-i spui cuiva “Stau la rand la fericire” e ca si cum ai fredona un vers dintr-o manea :)), mie cel putin asa imi suna si nu imi dau seama de ce. :-??


Poate ca fericirea e mai aproape decat ne inchipuim noi,poate ca ar trebui sa fim multumiti cu ceea ce avem deja si asta s-ar putea numi “fericire”.Poate ca fericirea e alcatuita din lucruri marunte,cum ar fi un zambet,o floare,o privire calda,o imbratisare navalnica.Pentru fiecare dintre noi,fericirea reprezinta altceva si e unul dintre acele lucruri despre care s-a mai scris si se va mai scrie pana se va descoperi ce este ea de fapt.La fel ca si in cazul femeilor,tot s-a scris si tot se mai scrie despre ce isi doresc ele,insa nici acum nu se stie daca s-a gasit raspunsul la aceasta intrebare. ;))


Printre picaturi,printre alergaturile necesare intre un serviciu si altul,intre casa,copii si serviciu si apoi retur,speram sa gasim totusi fericirea; aceasta Fata Morgana pe care de multe ori credem ca am gasit-o ne scapa printre degete mai rau ca un pastrav din nada pescarului si ne trezim fara sa vrem,fara sa stim chiar,stand din nou la rand la fericire.


Se spune ca nu tot ceea ce ne dorim ne este si de folos,ca fericire inseamna sa-ti doresti ceea ce ai,ca ar trebui sa fim multumiti ca suntem sanatosi,pentru ca asa le putem face pe toate.Si totusi suntem nemultumiti,mereu ne lipseste cate ceva,mereu avem pretentii care mai de care mai ciudate si uneori greu de satisfacut.Le gasim persoanelor dragi zeci de mii de defecte si ne pierdem in critici fara rost in loc sa invatam sa le acceptam asa cum sunt si sa ne bucuram de ele si de iubirea lor.

Cineva drag mie si putin cam minora :p are de la o vreme urmatorul status la messenger: "Oare chiar atat de greu e sa fiu si eu inteleasa si iubita?!? Daca gasiti un raspuns la intrebarea mea,nu ezitati sa mi-l spuneti!Va rog...” Nu,nu e chiar asa greu ceea ce isi doreste ea si fara sa stie,sunt oameni in jurul ei care o inteleg si o iubesc,doar ca ea isi doreste intelegerea si iubirea cuiva anume.Nici mie nu-mi placea sa mi se spuna “Trebuie sa mai cresti ca sa intelegi anumite lucruri!”,cum sigur nu-i place nici ei.Insa adevarul e ca trebuie sa mai treaca ceva timp ca sa inteleaga ca nu alegem cine sa ne iubeasca,ci doar pe cine iubim si uneori nici asta.


Si se intampla ca tocmai atunci cand credem ca am gasit pe cine ne-am dorit si ca l-am apucat pe Dumnezeu de-un picior,ca lucrurile sa ia o alta intorsatura pentru ca omul acela pur si simplu nu e pentru noi.Doar ca acest adevar e mai greu de acceptat si uneori ne incapatanam sa nu vedem si ramanem prinsi in niste relatii in speranta ca totul se va schimba,ratand fara sa stim adevarata sansa la fericire.


Atunci cand avem sanatate,bani,iubire,ce ne-ar mai trebui?Nu ar trebui sa fim fericiti pentru ca avem tot?Depinde.Pentru ca sunt oameni care au bani cat sa dea si altora,dar nu o fac,ci isi doresc sa aiba si mai multi si nu sunt linistiti si fericiti pana nu ii obtin.Numai ca in ritmul asta nu stiu cand o sa se considere cu adevarat fericiti.


E surprinzator cum cei mai tristi oameni sunt aceia care chiar au tot ce isi doresc. Ii vezi mergand pe strada cu privirea in pamant,de parca ar fi cazut un meteorit direct in capul lor.Sa incerc totusi sa nu vorbesc despre cazuri precum Moni si Iri,ca nu mai termin pana maine. :p Oricum pe marginea subiectului “fericire” se poate discuta mult si bine si sigur nu se vor acoperi toate aspectele,cum si eu am “aberat” aici poate nici despre un sfert dintre ele.


Si pentru ca tot s-au incercat diverse definitii ale fericirii,chiar si pe note muzicale ( sigur va amintiti de “Fericire” a fostei trupe Vama Veche si de Tapinarii,care vorbeau de “un lucru mic,o aripa ce vibreaza,un pitic ce danseaza”),va invit sa va ganditi ce e pentru voi fericirea,sa incercati si voi inca o definitie printre toate cate sunt deja! :)


Un mic imbold : Don't worry,be happy! :)





4 comentarii:

drush spunea...

cea mai simpla definitie: uita-te la zambetul meu! :) :*

Mircea spunea...

tzi-as arata si zambetul meu dar nush cum sa pun poza :P

...sti cum vad eu fericirea in this moment, o vad inconjurandu-ne la orice pas pe care-l facem, in lucrurile acestea marunte(sau mai putin) cum zici si tu, numai ca de multe ori nu stim sa o punem in valoare.

Si sti, mai este chestia aia cu ... vreau sa-mi gasesc "adevarata fericire" ... si sa zicem k-o gasesti, dar sti sa o si pastrezi langa tine !?

... ps. sunt fericit pentru ca in sfarsit m-am apucat sa scriu cate cava la licenta :P

Crengu spunea...

Felicitari,Mircea si bafta si tie la licenta! ;) Da,ai dreptate,trebuie sa stim sa tinem fericirea langa noi atunci cand o gasim! :) Eu cred ca nimic nu e imposibil,viata e simpla,numai noi reusim s-o complicam! :)

Mircea spunea...

Cam "lunatic" in ultima vreme, cum bine m-a caracterizat cineva ;))...

Multam si mult succes si tie ;) Life is life ... sa n-o mai complicam deloc :P

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS