"Ce tie nu-ti place,altuia nu-i face!"

20 martie 2008

Si totusi,cati dintre noi tin cont de acest proverb? Pe cei mai multi dintre noi nu-i intereseaza decat binele lor si sunt in stare sa calce pe cadavre pentru el! Cu toate astea,sigur ii vei auzi plangandu-se de rautatea oamenilor din jurul lor!

Presupunand (gresit!) ca ne cunosc nevoile si ca stiu ceea ce e
bine sau nu pentru noi,unii se mira apoi de ce suntem nemultumiti de actiunile lor! E ca si cum ti-ar fi sete,dar cineva iti da o farfurie cu mancare in loc de un pahar cu apa! Din bun simt,mananci o data,de doua ori,a treia oara ii spui ca de fapt ti-era sete,dar in loc de apa iti aduce vin :)) .

Cineva imi spunea ca detaliile fac o relatie.Da,ele o fac,sau nefacerea lor o distrug :p,depinde din ce unghi privim problema!;) Si daca stii ca ea nu poate sa adoarma fara sa-i mangai parul,de ce neglijezi? Da-i un telefon din cand in cand,spune-i orice,sigur isi doreste sa-ti auda vocea si sa simta ca nu e invizibila in viata ta! Cat de greu poate sa fie sa faci ceva ce stii ca ei ii face placere? Cat de greu poate sa fie sa o accepti asa cum e? Stiu ca exprimarea mea se adreseaza LUI,pentru ca barbatii sunt cei care,adesea,uita de aceste mici detalii,care,tot ei o spun (sau,mai bine zis,EL o spune :p),fac o relatie!


De ce nu ne comportam si NOI ca EI? Cat de greu poate sa fie sa-l ignoram pur si simplu pe cel din viata noastra,daca si el face la fel cu noi? Si-apoi,daca suntem tratate asa,de ce unele dintre noi persista in relatii de acest fel?

"Ce-i al meu e pus deoparte!" Mi s-a tot spus asta,nu stiu cat sa mai cred sau cata rabdare sa mai am,dar stiu ca e tare bine pus deoparte! Atat de bine ca ori l-am avut deja si eu nu stiu :p,ori am trecut sau trec pe langa el si nu-l vad,ori chiar nu are de gand sa se arate prea curand!

Oare cate broaste e nevoie sa saruti pana sa-ti gasesti printul? :-?


2 comentarii:

drush spunea...

daca iti zic rabdare, o sa imi spui ca ti s-a mai spus. Stii bine ca oamenii prin definitie sunt imprevizibili. Important e sa invatam ceva din tot ce ni se intampla si sa mergem mai departe:*

Crengu spunea...

"Nu-i nimic,cad si mereu ma ridic!" zicea Laura Stoica intr-o melodie de-a ei! :) Si cam asta e si principiul meu,stii bine,asa ca,atata timp cat inca ma ridic,normal ca mergem mai departe! :D :*

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS